13 Haziran 2008 Cuma

Ankara Fotografları

Yeni evimize yerlestik cok sükür, ilk misafirlerimizi bile aldık :) Ufak tefek eksiklerimiz var ama olur o kadar artık. Ahmetcik de buraları cok sevdi, her gun bir posta dısarı cıkıp toprakla oynuyor kucuk havuzdakı suyla oynayıp mest oluyor.

Ankara gezimizin uzerinden iki hafta gecti ama biz fotoları ancak yukleyebıldık :) Adana fotolarımızı malesef henuz maıl olarak alamadık. Zamanda gerıye donus gıbı olacak ama ıste fotolar :) sonra da Adanayı yukelemek ıstıyorum ınsallah.
Betus ablamız ,pek fotojenık pek maşallah :)



Goksu parkına gıttık,Ahmetcik costu tum piknik masalarını gezdi, bıskuvi topladı :)


Ahmet Betus fotoroman 1 :)


Ahmet Betus 2 ,pek severler bırbırlerını aslında ama :)


Anne ,teyze koooosss Ahmet sacımı cekıyor


ay fotograf mı cekılıyordu neyse gulumse kuzen :)


Ankara- Harikalar Diyarından. Cok guzel bır yer gercekten,masal kahramanlarının fıgurlerı yapılmıs.


Ahmetcık kırmızı baslıklı kızın kurdundan korkup teyzesıne yapısmıs bır halde :)

Betus ablasının masasını pek sevdı :)

8 yorum:

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

ZEYNEP,
Eksikler yavaş yavaş tamam olur inşallah.
Ahmet in alışmasına çok sevindim.
Fotolar çok güzel.Kuzenler arada küsüşmüşler ama olsun sonra barışmışlardır mutlaka.
Ayrıca Ahmet pek büyümüş maşallah.

уαѕємin... dedi ki...

ne güzel fotolar :) büyümüş oğluş

betüş ablamızda pek fotojenik

eksikelr bitmiyor ki hiç yavaş yavaş tamamlanır canım

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Yaz geldi ve ben bayılıyorum gezilen yerleri görmeeye bloglarda :) bende gezmiş gibi oluyorum ...

Ahmet selim ne kadar sosyal bir çocuk profili edinmiş bu postta çok tattlı :)

AYSUN dedi ki...

Çok şeker olmuş maşallah.. Tomtiş...

Yeni haberleri bekliyoruz.

ahmetselimveannesi dedi ki...

Yasemincim ,evet ufakl�k bu ara hizla buyuyor teyzesi. Yetisemiyoruz miniklerin hizina :)

Erva ve Afran�n annesi Yasemincim ,evin eksigi hic bitmez derler ya bizimde aynen oyle :)

M�s�r Patlag�
gezmeler guzel oluyor ama ben yoruldum sanirim artik evde olmak istiyoruuumm :)

Merhaba Aysun
yorumun icin tesekkurler teyzesi
Berk e selamlar :)

Ayça dedi ki...

merhaba,
bu saç çekme huyu Tonguç ta da var. Kıskanıyorlar mı dicem ama Tonguç neyse de Ahmetin maşallah uun ve çok güzel saçları kıskanacağını sanmam :))
Size de hayırlı olsun yeni eviniz Rabbim hep mutlulukla oturmak nasip etsin

damlasakızlıkurabiyem dedi ki...

selam.ilk ziyaretim ve çok keyif aldım.ahmet selim pek yakışıklı annesi maşallah.göksu parkını iyi bilirim.ben de aslen ankaralıyım.sevgiler...

ahmetselimveannesi dedi ki...

merhaba Ayca
arada benimde saclarima yapisiyor nasil unutacak bilmem bu huyu :)

merhaba Damla Sak�zl� Kurabiye ,Nesrin
evvela ilk yorumunuz icin oglum ve ben tesekkur ediyoruz. sitemize her zaman bekleriz, bizde size gelecegiz tabi :) Goksu parki cok guzel, ozellikle golun kenarindaki ordekler cok sirindi. kiziniza ve size selamlar

Zeynep