7 Temmuz 2008 Pazartesi

Oglus Hasta Ben Hasta :(

Goze mi geldik ne :)



Hem oglus hem ben gozlerimizden yana dertliyiz bugunlerde. Evvela Ahmetcik goz kapaklarinda sisme ve kanlanma basladi, akinti oldu vs..Gunlerden pazar oldugu icin goz doktoru olan tek yer olan Bakırkoy Devlet Hastanesine gittik. Gozu virus kaynakli mikrop kapmis ,bir damla ve pomad verdi. Carsamba gunune kadar ciddi bir iyilesme goremedigimiz icin tekrar doktora gittik. Ek bir damla ve antibiyotikli pomad daha verdi, 10 - 15 gunde ancak eski haline gelebilir dedi. Bulasıcılıgı cok yuksek bir hastalık dedi ayrica...Ve ben de oglustan kaptim malesef!

Gozlerim sismis ve kanli bir halde, dovulmus gibiyim :) Gunes gozlugumuz olmadan disari cikmiyoruz. Her goren saolsun bir tavsiyede bulunuyor, sıcak su ,.cay..

Ahmetcigin gozu cok sukur iyiye dogru gidiyor ama benim sanirim bir haftam daha var. Cok bulasici oldugu ve hijyen cok onemli oldugu icin bir kac gun hic disari cikmadik. Simdilerde cikiyoruz sukur. Bakalim hayirlisiyle bi atlatsak gidip gorulecek yeni dogmus iki tane bebek var, onlara gidecegiz insallah :)

Bizden bu kadar
Herkese saglikli gunler diliyorum :)

5 yorum:

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

ZEYNEP,
İkinize de çok geçmiş olsun canım.
Anne hstaysa yavru hasta, yavru hastaysa anne hasta, arada öyle bir bağ var ki....
Neye ne kadar dikkat etsen yine olan oluyor.
Zaten yavru hasta olunca anne onunla beraber hasta olmasa bile aynı acıyı yaşıyor.

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

ZEYNEP,
İkinize de çok geçmiş olsun canım.
Anne hstaysa yavru hasta, yavru hastaysa anne hasta, arada öyle bir bağ var ki....
Neye ne kadar dikkat etsen yine olan oluyor.
Zaten yavru hasta olunca anne onunla beraber hasta olmasa bile aynı acıyı yaşıyor.

Adsız dedi ki...

IKINIZEDE GECMIS OLSUN BEBEGIM cirkin oglunuda cok sevdim ben sana benzetiyorum annen isaya .biliyormusun onada, berdus diyorlarmis))))h.hala

AYSUN dedi ki...

AAa çok geçmiş olsun:( İnşallah tez zamanda ikiniz de iyileşirsiniz de güzel güzel gezersiniz:)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Buyuk gecmis olsun. Insaallah ikiniz de en kisa zamanda atlatirsiniz.

Sevgiler,
Ayse Sule