6 Ekim 2008 Pazartesi

Süpürge Sevdasında Son Nokta !


Ahmet Selim kadar süpürge meraklısı cocuk varmıdır bilmiyorum. Varsa eğer annesiyle tanışıp dertleşmek isterim :) Kimi cocuk sesinden goruntusunden cekınır korkar bızım oglansa tam tersi. Sabah uyanır uyanmaz vıj vıj ların yani süpürgelerin yanına koşuyor. Ben süpürge yaparken elimden almak için bayagı ugrasıyor, aglıyor. Vıj vıjlar - yani süpürgeler dedim neden ,çünkü su an evimizde biri arçelik biri philips olmak üzere iki tane süpürgemiz var. biri oynamalık biri temizlemelik. Oglumun en yakın iki arkadasının isimlerini soran olursa arçelik ve philips diyeceğim yakında :)

Onceleri oynamasına cok fazla takılmıyor merakını gidersin nazarıyla bakıyordum. Ama süpürgenin icini dısını kesfetmeye baslayınca iş tehlikeli boyutlara ulaştı, toz torbası kısmı bozuldu filtresi kırıldı vs vs derken ben de durumu bahane edip hep aklımda olan torbasız bir model aldım. Eski tipi simdi Ahmetcikten saklamak için arabanın bagajına koyup uzerini de ortmeyi dusunuyoruz cunku evde nereye saklasak bi sekilde buldu ! Yenisini de bugun balkona koyup uzerine yastık vs ile kamule ettım zannediyordum yanılmısım, kokusunu mu alıyor ne :)

Bu arada oyuncak pembis bir supurgemiz daha var yalnız onu adamdan saymadıgımız icin değinmeye değmez :)

6 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Amaniiin:) Eh madem bu kadar merakli, sen de alistir simdiden annesi, sana yardima baslasin :))

Kremali'nin annesi dedi ki...

Evet, supurgeye bu kadar merakli bir ikinci cocuk daha var ve onun da annesi ayni dertten muzdarip diger annelerle tanisip dertlesmek istiyor:)

Bizde de biri el, digeri de torbasiz olmak uzere iki elektrikli supurge var ve her ikisi de Ali Kerem'in en favori oyuncaklarindan. El supurgesinin butun aksamlarini gozumuz kapali sokup takabiliyoruz:) Digerini ise henuz etut asamasindayiz; yakinda onun da icabina bakma konusunda azimle calisiyoruz:)

Sizinkini bilmem ama benim esimin ailesinde, kendisi de dahil olmak uzere, muhendis ve mekanik uzmani sayisi bir hayli fazla. O yuzden ben bu durumu genetik kodlara bagliyorum arkadasim. Allah yardimcimiz olsun...

Sevgiler,
Ayse Sule

AYSUN dedi ki...

Şaşırdım:P Berk korkuyor hala spürgenin sesinden... Ama bizimki de çok sesli ondan sanırım:P Çok şeker çıkmış maşallah...

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Zeynep,
İlginç valla.Bizimkide oynuyor ama henüz o kadar değil.İnşallah tutku haline dönüşmez.

Ahmet birde arayıp buluyor,üstelik o kadar saklamana rağmen.

ahmetselimveannesi dedi ki...

Esracım
ben de yardım eder diye umuyorum inşallah :)

Ayşe Şulecim
valla anası amcası teyzesi muhendis dediğin gibi genetik kodlar mı acaba :) unv de ben de en cok makına basında anlatılan dersleri severdim doğrusu.

Aysuncum
aslında ilk zamanlar o da korkuyordu hatta bebekken o uyanık oldugunda camazdım bile ama şimdi aşmış durumdayız :)

Yasemincim
eskiyi bazanın altına koydum bakalım ne zaman bulacak :)

sevgiler

Ayça dedi ki...

zeynep merhaba
Tonguç da çok seviyor elektrik süpürgesini adı da piyuuu :)) korkuyordu eskiden ama şimdi çok hoşuna gidiyor. Çalışmayınca tepesinde çalıştırırken düğmelerinde gezinip duruyor. Ahmet Selim de maşallah pek büyümüş ben görmeyeli