10 Şubat 2008 Pazar

Anane,dede ve dayıyı ziyaret ,FAALİYET macerası :)

Merhaba

birkac gundur yoktuk. İstanbul da degildik. Ogretmen olan teyzemız ananemizi ziyarete gelmişti,babamızın da sehir dısında işi olunca biz de kendimizi D.dereye attık. Dayımızın dogum gününü kutladık, teyzemizi ve kızını gorduk. Güzel bir kaç gün gecirdik dogrusu.
Ablamın 3,5 yasında bir kızı var, Betül, anaokuluna gidiyor. Cok seker ve sakin bir çocuk maşallah. Ahmet Selim le oynamak istiyor, elinden tutup beraber yürümek istiyor. Ama bizim koca oglan kibar kızımıza biraz kabaca geliyor :)

Bir de ufak - büyük mü desem acaba :) - bir tehlike atlattık. Cocukları asla basbasa bırakmamak gerekiyor. Bizim ufaklık ve Betülün bir ara sesi kesilmişti. Ben de işimi bitirip yanlarına gidecektim ki Ahmet Selim aglamaya basladı. Dedesi kucaklayıp yanıma getirdi, yanagını tutup aglıyor ama esas garip olan üzerindeki yelek alt eteklerinden bir kac yerden kesilmiş :) Sonra Betül cıkageldi onun da süveterinin puskullerinden bir kac tanesi yok! Meger bizimyegen almıs eline makası oglumun üzerinde "Faaliyet" yapmıs :) Anaokulunda makasla kesip yapıstırma islemine faaliyet diyorlar. Benim seker yegen de bu sefer Ahmet Selim in üzerinde denemiş :) Birde "anne ben faaliyet yapmak istedim ama beni dinlemediiii..." demiyor mu :))

Neyse cok sukur ki birbirlerini kesmemişler!

Bir de bizim Betüş annesine cok düşkün masallah. Benim oglum da bana bu kadar düskün olur mu bilmem. Sanırım kız cocugu olmasının etkisi cok. Annesine uyarladıgı bir sarkı :

"Tesekkur ederim Zübeydeee, Seni cok seviyorum Zübeydeeee :))

3 yorum:

Ayça dedi ki...

Merhaba :) Faaliyet Raporuna bayıldım doğrusu. Dinlemesi iyi olsa da gerçekten büyük tehlike atlatmışsınız. Sevgiyle kalın

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

çok geçmiş olsun... iki ufaklığı aynı anda yalnız bırakmaya gelmiyor.
bizim de kuzenlerden biri anaokuluna gidiyor ve talhanın üzerinde bazen denemeler yapıyor :D

ahmetselimveannesi dedi ki...

evet arkadaslar haklısınız ,simdi gulerek anlatıyorum ama cok sukur kı kendılerıne zarar vermemısler. ama yelegın inanın cok trajikomikti :) ananesine bizim icin sakla dedik teyzesiyle.

bebeklerinizi opuyorum
selamlar