27 Kasım 2008 Perşembe

Yeni Bir İşim Var Artık !

Acaba ne yapsam? özel ders mi versem, ingilizce cevirimi yapsam diye dusunurken hayalımden daha guzel bir part time işim oldu !

Uzun bir egitim sureci ve gayretler netıcesınde unıversıteye girip, akabınde bır sure meslegını yapan ve mınık bır yavru kollarına bırakılınca evladını daha ıyı yetıstırebılmek ,en hızlı buyume zamanlarında yanında olabılmek ıcın tüm bunlardan "gonullu" vazgecen anneler en ıyı anlar benı sanırım...Bır taraftan yavrunuzun yanında oldugunuz, en guzel zamanlarını bızzat yasadıgınız ıcın ıcınız cok rahat ama bır taraftan da alınan egıtımın hakkını vermek ıstıyor ınsan. Kendısıne duydugu saygı ıcın, uretkenlıgını kaybetmemek bir seyler yapmak istiyor. İste ben de bu dusunceler icindeydim. Hatta ozel ders ilanları vermeye koyulmustum ki daha da guzelini nasip etti Allah. Ozel ders ya da ceviri yapmak aradan uzun süre gectigi icin biraz geriyordu beni, acaba Ahmetcık le nasıl verebilirim, saatler gelecek ogrencıye uyarmı, konuları hatırlayabılırmıyım vs vs...

Esim saolsun bu konuda benı cok iyi anlıyor, kendısı benım yazı - çizi işlerini sevdiğimi bildiği için acaba gazetede (kendisi Zaman 'da calısıyor) bir seyler yapabilir misin dedi. Ben muhendısım ne anlarım o işlerden desem de kadın aile sayfası edıtoruyle bir gorusme ayarladı. Gorustuk, konustuk ,tekstil muhendısı olmam ilgilerini cekti. Kadına yonelık bir sayfada tekstille ilgili, gundelık kullanım alanlarına ilişkin yazılar yazıp yazamayacagımı sordular. Ben de denemek isterim dedim ,eşim de saolsun destek oldu. Ve boylece basladı bizim part time işimiz...Haftasonu geceleri Ahmetcıgı babası uyutuyor ve ben işimin basına geciyorum :) Şimdilik haftalık bir yazı seklinde devam edecek inşallah. Bugune kadar iki yazı yayınlandı ,inşallah bekleyen bir tane daha var. Ne diyebilirim ,Allah a çok şükür ,oglusumla beraber gecırdıgımız zamanımızdan calmayan ,hem esas meslegım hem de ilgi alanımla kombine olmus bir işim oldu sonunda !

PS : Sevgili hem anne hem de ev hanımı olan blog arkadaslarım aklınıza gelen yazı konuları olur da bana paslarsanız sevinirim :)

selamlar
Zeynep

Çıkan yazılar için

http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=759332
http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=763948&title=oda-kokusu-kokulu-mumlar-ve-tutsu-alerji-sebebi

10 yorum:

sühendan dedi ki...

Yeni işiniz hayırlı ,uğurlu ve daim olsun inşallah...

Tekstil mühendisiyken öğretmenlik mi yapıyordunuz daha önce?Bunu merak ettim de...

ahmetselimveannesi dedi ki...

tesekkur ederım Suhendan !

ogretmenlık yapmadım ,4 sene kendı meslegımı yaptım ama bu arada ve unv de ıngılızce ve matematıkten cok ozel ders verdım. acaba yıne verebılırmıyım dıye dusunuyordum canım :)

selamlar

AYSUN dedi ki...

Çok güzel. evde çalışabilmek gibisi yoktur sanırım...

Anne ve Bebisi dedi ki...

aa harika bir haber:)) Hayirli ve daim olsun diyelim o zaman :)))

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Gerçekten çok iyi bir haber bu.
Evden iş imkanı süper birşey. Hayırl olsun.

Yazılarını okudum, çok faydalı buldum, eline diline bilgine sağlık.

Konu yazarsanız sevinirim demişsin.
Kendimce çok üzülüp değimek istediğim bir konuydu bilmem uygun görür müsün?

Haber bültenlerine de çok konu oluyor.

Taşlanmış kotlar.

Hani bunların taşlanmasında çalışan gencecik delikanlıların akciğer/solunum gibi hastalıkları oluyor ya. Mutlaka duymuşsundur,bilgin vardır. Bence ne giymeli ne de giygirmeli bu taşlanmış ürünleri.

Zaten giyenler bilse hiç yanından geçmezler eminim.

Neyse konu önerim bu benim. Bir değerlendir bakalım sana uyar mı?

SEVGİLER

ahmetselimveannesi dedi ki...

merhaba Aysun ,evden calısmak hep hayalını kurdugum bır seydı gercekten. darısı tüm isteyenlere inşallah !

Esracım çok teşekkürler !

Yasemincim söylediğin konu gerçekten de çok önemli.çalıştığım dönemde de bu atölyelere ziyaretlerimiz olmuştu, çalışma şartları çok kötü ,koruma sıfır. gürültü ve tozdan 5 dk dan fazla kalınamıyor ama malesef insanlar ekmek parası için gün boyu çalışıyorlar. benden beklenen haberler genel itibariyle kadın ve aile yörüngeli olduğu için bu konuyu genel toplum sağlığı hakkında haber yapan arkadaşlara iletmek lazım sanırım. hatırlattığın için çok teşekkürler canım. aklına gelen olursa fikirlerinden faydalanmak isterim. Burakcığı da öpüyorum.
selamlar
zeynep

OZY- dedi ki...

Zeynepciim tebrik ederim, çok iyi olmuş, çok sevindim. Darısı bana;)
Bu arada yazının birinde evlilik öncesi birinde evlilik sonrası soyadını kullanmışlar, dikkatimi çekti:P

ahmetselimveannesi dedi ki...

tesekkur ederim Özlemcim
inşallah darısı başına :)

soyadı konusunda eski soyadımı kullanmaya karar verdim.sezen olarak kullanılırsa belki yanlış anlaşılabilir diye düşündük. eşimle aynı yerde çalışıyoruz artık malum :))

Asudeyi opuyorum canım
selamlar

уαѕємin... dedi ki...

harika bir haber:)) Hayirli olsun canım :)

Elif dedi ki...

özel ders daha çok para kazandırır ama böyle bir iş çok rahat olur eminim bir anne için.
biz de zaman abonesiyiz.artık eskisi gibi gazeteyi didik didik edemediğimden görmemişim yazını.burada link verirsen okumamız daha kolay olur.faydalanmış oluruz bilgilerinden