4 Mart 2008 Salı

Haftasonu Emirgan da...

Haftasonu Emirgan Korusuna gittik. Yaklasık 4 yıldır İstanbul da olmamıza ragmen ilk ziyaretimizdi. Cok güzel, ferah bir yermis gercekten, bir de lalerin dikildiği zaman gitmek istiyorum nasipse. Manzara özellikle cok güzeldi , gitmeyenler varsa tavsiye ederim mutlaka. Yalnız sahil yolu cok kalabalık oluyor aklınızda bulunsun :) gidişte biraz da gezme maksatlı sahil yolundan gittik, dönüste cevre yolunu kullandık daha sakindi.


Ahmet Selim paşa giderken trafigin sıkışık oldugu zaman uyudu cok şükür. Koruda arabasıyla gezdi, kendisi yürüdü, kahvaltısını açık havada yaptı. Etrafı seyrederken ağzına ne vermisim, ne kadar vermisim farkında bile degil ,ne gelse yiyor maşallah:) bana da bayagı kolaylık oldu :)

Meraklı bıdık :)



Arabanın içinden çekilen bir fotograf, bir kısmını alabildim sadece.

Bogaza nazır çay...

9 yorum:

AYSUN dedi ki...

Emirgan korusu da gidilmesi gereken yerler listemize eklendi:)

Ohh yesin yesin. Yemeyen çocuk kadar kötü birşey yok:( Ablamdan biliyorum...

OZY- dedi ki...

Oh oh maaşallah,biz hemen her sene lale döneminde gideriz Emirgan'a,kesinlikle o dönemi kaçırmayın,Mayıs başı,Nisan sonu gibi açıyor laleler

sühendan dedi ki...

Bizde uzun süredir gitmiyoruz.Karşıda oturunca oralar uzak geliyor insana.

Çay çok güzel gözüküyor.Olsa da içsek:)

Ayça dedi ki...

bizde çok severz emirganı özel bir anlamı var ayrıca bizim için. Düğünümü orda yapmıştık. Ahh ne güzeldi. Ama çocukla nasıl gideriz bilemiyorum bundan sonra araba olmadan otobüsle çok zor :((

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

emirgana geçen sene laleleri görmek için gittik ama içeri giremedik :( içimde kaldı bu sene inşaallah gidip görmek istiyorum.
bir de annesi sen süzülmüş diyosun ama o tontiş yanaklar da ne öle... oy maşaallah barekallah

ahmetselimveannesi dedi ki...

Aysuncum sen de sanırım Florya ya sık gidenlerdensin, Florya da deniz çok güzel göründüğü için ben orayı Emirgan dan daha çok begendim ama Emirgan da İstanbul da görünmesi gereken bir yer yine de. Bir de Florya bebek arabası sürmek için daha ideal geldi bana :)

Özlemcim bu sene beraber gidelim lale sezonunda :)

merhaba Sühendan :) çay evet şaşırtıcı derecede tazeydi :)

Ayça, demek düğününüz orada olmuştu gerçekten çok ideal ve güzel bir yer düğün için. oglusunu öpüyoruz :)

Minik Talhanın annesi ,yan profilden hala tontiş görünüyor ama önden birazcık süzüldük :)

уαѕємin... dedi ki...

gece gece çay içimi ısıttı birden

bencde emirgan korusu gidilmesi gereken yerlerden biri

oğluşada kocaman maaşallah

bizede bekleris

sevgiler ;)

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Gezmeyi çok seven ben için güzel bir yer daha; Emirgan. Daha önce gitmedim. Gitmek isterim ama artık ben gittiğim yerlerde bir farklılık istiyorum nasıl mı bilmiyorum ama bazen heryer aynı gibi geliyor.
Mesela bir alışveriş merkezine gidiyosun diğerinden çok farklı bişey yok; aynı markalar, aynı dizayn filan...
Gerçi sahil, park, açık alan gibi yerler daha özgün...

ahmetselimveannesi dedi ki...

Merhaba Ervan�n annesi Yasemin ben de bebi�ini opuyorum ,sevgiler :)

Merhaba Yavruku� Annesi YAsemin :) aynen ben de senin gibi al�sveris tarz� yerlerden coks�k�l�r�m, bas�m agr�r duramam. Ac�khavada gezmek gibisi yok :) sevgiler