22 Mart 2008 Cumartesi

Neredeydik

Yaklasık bir haftadır ananemizdeydik, babamız yurtdısında oldugu için bize de buyuk bir zevkle oraya gitmek düstü :) cocuklar kalabalık ortamları seviyorlar anneye yükleri azalıyor. Annemler Degirmenderede oturuyorlar, bilenler bilir İzmitte bir belde. Buranın cok güzel bir sahilivar. İzmirde okumus İstanbulda oturan biri olarak buradan daha güzel bir sahil şeridi görmemis oldugumu belirtmek isterim :) cok rahat ailece gezebileceginiz bir yer, en güzeli de sahil kenarındaki çay bahçeleri. Büyük kentlerin sahil kenarları ya restorant ya da yalı vs.. evlerle cevrilmis durumda. Degirmenderenin sahili cok dogal, evinizden getirdiginiz birseylerle çay bahcesine oturabilir denize karşı çayınızı yudumlayabilirsiniz.

Kayda değer bir ayrıntı : ilk berber ziyaretimizi yaptık, cok kısa sürdü :) sadece önden uzamıs olan percemlerini kestirdik. Arkadaki kıvırcıklar kaldı.

Biz ordayken teyzemiz de geldi ne iyi oldu :) Betüşü gördük, beraber sahilde gezdik. Güzel bir hafta geçirdik, bakalım babamız bir daha ne zaman şehir dısına çıkar bekliyoruz :)

Sahil 1

Sahil 2

Sahil 3

Dedeler ve torunlar :)
Dayımızın GS li sapkasıyla Betüş ve bizim oglan

Ve dönüs yolundaki bıdık :)

8 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

ne güzel dinlenmişsindir sen de fırsattan istifade :D
hayırlı olsun berber maceranız :D

уαѕємin... dedi ki...

sıhhatler olsun oğluşa ;)

anneanneye gidince nedense tüm yükler hafifliyor bende çok rahat ediyorum annemde iyi ki varlar

En kısa zamanda babanızın şehir dışına çıkmasını bekliyosunuz demek :))) babanız duymasın :)

öpüyoruz sizi

Betül ve Annesi dedi ki...

gerçekten çok güzel oldu nefes aldık işten yoğunluktan .değirmendereyi gerçekten seviyorum çok şirin bir yer.babamla küçüklerin fotosuda harika...

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Ahh anneler ah.
Anne olsan da yavru kalıyosun.
Heran her daim sığınılacak sığınak anneler.
Ben de annemde dinleniyorum.
Dedeyle de ne güzel geziyorlar öyle.
Ben değirmendere ismini nerden duydum hatırlayamıyorum ama sanki içim eziliyor neden bilmiyorum.
Nerden duydum ismi?
Balık hafızam hatırlarsa yazarım yine.

AYSUN dedi ki...

Değişiklik olmuş canım. Sen de dinlenmişsindir. Saçlarını kestirmen iyi olmuş. Gözlerinin içine girmez artık:)

Ayça dedi ki...

İzmitin denizini sevmem ben aslında ama ne kadar güzel görünüyor burdan böyle :)
Dede Torunlar el ele ne güzel..

muko dedi ki...

Merhaba,Değirmendere sevilmezmiiiiiiiii,aynen anlattığın gibi harika sahili vardır,bende Derince'deyim,ama ama biizimde hairkalar sahilimiz var orasıda çok güzel oldu gördünmü hiç?
Ayça Artık İzmit eski İzmit değil sahilleirmiz çok güzel oldu tavsiye ederim:)

İlk yorumum nekadar uzun oldu kusura bakmazsın inş.
sevgiler..

ahmetselimveannesi dedi ki...

merhaba Muko
harikalar sahiline gecen yaz gitmistik cok guzel gercekten. İzmit sahili eskiden pektemiz degildi ama simdi cok guzel, ozellıkle denıze sıfır cay bahceleri en guzeli. İstanbuldan sonra bir ferahlama yeri oluyor bize :) selamlar