4 Mart 2008 Salı

Süzülmüş Tosun :(

Ahmet Selimi birkac haftadır görmeyen arkadaşlar kilo vermiş diyorlar, ben de eski fotoğraflarını - cok eski degil ,en fazla bir ay öncesi - karıştırdım. Hakikaten tosunum süzülmüş :( biraz boyuna vermiştir inşallah, yemesinde bir değişiklik yok, emmeye de büyük bir zevkle devam ediyoruz :) Ama bu sıralar aşırı hareketli , iyice uykusu gelene kadar oynamak ,birşeylerle oyalanmak istiyor. Enerjisi maksimum seviyeye çıkmış durumda :)

Ahmet Selim ilk doğduğunda adı gibi çok "selim" bir bebekti, çok şükür ilk dönemleri rahat geçirdik, hatta ananesi bu "selim"likten biraz da korkmuş :)) ama şimdi kabak çiçeği gibi açılmış durumdayız :) gezelim, tozalım ,oynayalım oh ne güzel :) Bu akşam gözlerinden uyku akmasına rağmen başını yastığa binbir zahmetle koydu yaramaz. Artık bebeklikten çocukluğa doğru ciddi adımlar atmaya başladık galiba...Eski fotoğraflara bakınca bunu daha iyi anladım ve her anın güzelliğinin ayrı olduğunu ,huzur ve mutluluğun da esasında bunu "farketmek" olduğunu hatırladım..

Lolipop keyfi


Evet Ömercim evdeyim hadi bize oynamaya gel :))


Pek bi mutlu :)


Eski TOSUN günleri anısına :)

6 yorum:

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Evet gerçekten zayıflamış Ahmet Selim. Burakta da aynı şey oldu.Çok tombişti, yanaklı bir bebekti,şimdi Ahmet Selim gibi hareketler arttıkça kilo azaldı.
Olsun sağlıklı olsunlar mühim olan o.Anneler tombiş olsun çocuklar zayıflasın, nolacak sonumuz bilmem.(seni bilmiyorum kilo konusunda ben kendi adıma şikayetçiyim de)

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Yaa evet bende nazlının bu son ayda çok kilo almadığını düşünüyorum hep aynı gibi :)

Hayırlısı bakalım

OZY- dedi ki...

Yürümeye başlayınca bebişler kilo verirmiş zaten,maaşallah gayet sağlıklı görünüyor annesi endişe etme.
Büyümüş de topitop yermiş bıcır:)

AYSUN dedi ki...

ooo bu süzülmüş haliyse... Saçları ne güzel olmuş böyle:) Çok şeker çook.

Berk de iyice zayıfladı. Bir göbeği kaldı yadigar şişman halinden:)

ahmetselimveannesi dedi ki...

merhaba Yasemin
dedigin gibi evvela saglikli olsunlar, hasta olduklarinda kilo falan hic aklima gelmiyor. ama tombis yanakli halleri de cok seker oluyor :)

merhaba Misir patlagi bizim oglus ilk 6 ay cok guzel kilo almisti ama zamanla bu hiz dusuyor tabii. bebisini opuyorum annesi :)

merhaba Ozlemcim, ne zaman geliyorsun bize :)

merhaba Aysun
saclari konusunda cevreden kestirmem konusunda baski goruyorum :) terler hasta olur diyorlar. Berkin saclarini kestirdinmi annesi,tavsiye edermisin?

selamlar

Ayça dedi ki...

Merhaba
bence Selim oldukça yakışıklı ve formunda görünüyor kilosu da gayet güzel hatta tontiş halinden daha karizmatik böyle. Her bebek 1 yaşını dolduruken bebeklik kilolarını geride bırakıyor. Çocuk oluyorlar çünkü. Çocuk siması da böylesine tatlı oluyor Selimde ki gibi :) maşallah subhanallah ne diyelim çok güzelsin.